כתב מנוי
לספורטאים - גולד

מוצר חדשני, המאפשר קבלת שירותי ספורט גולד

מוצר חדשני, המאפשר קבלת שירותי ספורט גולד

פעילות ספורטיבית הנה מלאה ביתרונות פיזיים ומנטליים, אך מלבד יתרונות הללו והכרה ביתרונות השונים המגיעים עימם, ספורטאים שונים (ולא רק) עלולים להיפצע ממגוון פעולות ומקרים מצערים באימונים או בשעת תחרות. לכן בשנים האחרונות לא רק המודעות לפעילות ספורטיבית הולכת וגדלה, אלא גם לטיפולים השונים התורמים במיוחד לספורטאים. כך למשל ייעוץ מומחים בתחומי ספורט כמו אורתופד או קרדיולוג  וביצוע בדיקות דימות שונות, יאפשרו לספורטאים לקבל מענה מידיי והכרחי לשגרת חייהם.

ובשל כך רבים מהספורטאים כיום מבקשים רשת בטחון רפואית, כזו אשר תכלול פינוי חירום במקרה הצורך, איתור תורים פנויים ואף טיפולי פיזיותרפיה וייעוץ דיאטטי. כל אלו יוכלו להעניק שגרת חיים בריאה ואינטנסיבית לכל ספורטאי, ואת כל אלו ניתן לקבל דרך כתב מנוי ספורט גולד. מנוי זה יבטיח כיסוי מלא לפציעות ספורט שונות והוא יכלול צילמי חזה, טיפולי שיניים כתוצאה מתאונה ועוד מקרים מצערים אחרים. בעזרת מנוי זה ניתן יהיה למצמצם משמעותית את זמן ההמתנה בין טיפול אל קבלת ייעוץ ולשמור על שגרת ספורט בריאה ומהנה לאורך כל השנה.

לכן מנוי "ספורט גולד" יוכל להיות רלוונטי עבור ספורטאים מקצועיים, גם עבור חובבים ובעיקר להעניק רשת בטחון רפואית עבור כל מקרה או פציעה שלא יבואו.

הגשת תביעה און ליין

להגשת תביעה יש למלא את כל השדות


צירוף קובץ (pdf, jpg, jpeg, png, doc, docx)